ru
       

Про нас

Наша молода та динамічно розвиваюча команда на ринку більше 2 років.

За цей скромний проміжок часу ми освоїли дюжину сучасних інструментів інтернет-маркетингу

Ось основні з них: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, AmoCRM, Bitrix24, Roistat, Google Tag Manager

Наші стратегії в маркетингу в першу чергу орієнтовані на ROI (return on investment) - окупність інвестицій. Показує рівень прибутковості / збитковості компанії з урахуванням всіх витрат та маржинальності товарів і послуг.

Якщо немає даних про витрати на забезпечення офісу, оренду, зарплату і так далі, але ви знаєте вкладення в маркетинг, зможете порахувати ROMI (return on marketing investment). Так, маркетологи говорять про ROI, але мають на увазі ROMI.

Показник важливий для прийняття стратегічних рішень.

З його допомогою можна зрозуміти:

  • як реклама впливає на підсумкові результати роботи;
  • наскільки рекламна кампанія вигідна;
  • в тому напрямку ви рухаєтеся і чи варто щось міняти.
     
Якщо дозволяє бюджет, ми вибудовуємо систему таким чином, щоб замовник зміг побачити повну картину, що відбувається в його компанії в цілому і в інтернет-маркетингу зокрема. Це завдання досяжне тільки при умові об'єднання всіх джерел і каналів трафіку, дзвінків і заявок в одну систему. Для реалізації такого завдання потрібно налаштування декількох платних сервісів, таких як наскрізна аналітика, динамічний коллтреккінг і CRM система.
 

Якщо компанія невелика і її цікавить бюджетне рішення питання маркетингу, ми пропонуємо звіти, орієнтовані на ROAS (return on ad spend) - рентабельність витрат на рекламу. Відображає суму доходу на кожен вкладений долар і допомагає оцінити ефективність кампанії, групи, оголошення і навіть ключового слова.

Кожен процес вимагає тестування, і якщо вам хтось відразу ж обіцяє величезні бариші, будьте обережні. Мова цифр ніколи не бреше і тільки тест здатний показати проміжні результати на практиці в звітах. Бажаємо вам рентабельних вкладень в рекламу вашого бізнесу!